Ommöblering

Atjo atjo kanske beroende på damm som kommit fram när jag  städade mitt lilla "kontor". Har äntligen dragit den tunga motorsängen ut till garaget. När man är själv och bara har sina egna två armar lär man sig knep för att fixa även ommöbleringar. Upp- och nedvända dörrmmattor med gummerad baksida ger superbra glid och gör inga repor. Nu är till och madrassöverdraget tvättat och jag fasar redan för besväret när det ska krängas på igen. 
 
Kattpelaren har fått flytta in i kontoret och den ommöbleringen var spännande för mina katter. Vanligtvis har Ida paxat kattpelaren och Emil äger trappan till övervåningen, men idag minsann rusade Emil högst upp i pelaren och Ida fick vass tass när hon försökte inta översta våningen. 
 
 
Ännu kan jag tacka min lyckliga stjärna som håller kräksjukan ifrån mig, fast just nu känner jag mig lite vissen efter en blodsockerdipp som berodde på att jag inte hade ätit någonting alls idag och klockan var nästan fyra. Så kan det bli när man får upp städångan.