Min inre röst

 
 
 
Ibland har jag funderat på om jag har lite synska talanger, är sanndrömmare eller om det handlar om ren och skär intuition, alltså att veta utan att veta. Förmodligen handlar det om en medfödd förmåga att registrera detaljer i kombination med livserfarenheter. De mentala processer som sker utifrån den kombinationen leder på ett omedvetet plan till en maggropskänsla för hur saker och ting ligger till. Det märkliga är att denna maggropskänsla oftast har visat sig stämma bra med verkligheten. På ett sätt otäckt och på ett annat sätt tryggt och bra. Numera litar jag till hundra procent på min inre röst där nere i maggropen, men så har det tyvärr inte alltid varit. Ingenting förvånar mig längre. Allt är föränderligt. 
Dagens fundering handlar om att börja extraknäcka som spågumma på nätet och ta rejält betalt ... I dessa tider är allt möjligt.