Dags att öppna garagebutiken

 
 
Livet känns ganska gott just nu. Kan spatsera omkring med längre kliv än på många år och kryckan är bara med utifall att den skulle behövas till att slå ner någon buse eller så. Underbart är bara förnamnet på denna värkfria tillvaro. Behöver inte ens ta värktabletter.
 
I more skottade jag infarten och därefter åkte jag en kort shoppingsväng österut tillsammans med dottern. Höll hårt i börsen så det blev bara ett par billiga örhängen och en kul kjol från Gina Tricot. Julklapperiet fyller mig med motstrida känslor. Helst av allt skulle jag vilja bjuda barnen med familjer till tomtelandet i Rovaniemi fast det kostar lite väl mycket för min julbudget. Däremot ska jag julklappa mig själv med några upplevelserika dagar i huvudstaden...
 
I kväll fixade jag det sista i dotterns och min lilla garagebutik inför premiäröppningen i morgon eftermiddag. Håller nu tummarna för att det är många som gillar våra alster som vi har skapat under många höstdagar.