Lite sliten

Superfin dag idag och inte det minsta överraskande så har jag varit ute hela dagen och grejat på tomten. Idag har jag skottat bort en ogräs- och smultronrabatt längs bodväggen så nu ligger massor av smultronplantor och väntar på att få ett nytt hem någonstans på tomten. De senaste dagarnas grävande känns i armarna så nu planerar jag att ta några dagars paus från tunga jobb så att kroppen återhämtar sig med ett undantag för ett soptippsbesök med fullt släp i morgon. 
Den senaste veckan har jag inte handlat någonting och kylskåpet gapar tomt. I går blev det kaviar på rågbröd till middag plus vatten därtill. Nu ska jag slå på stort och åka och köpa en liten hamburgare om det är öppet någonstans. Bara salt, peppar och massor av lök mmmm ... och en påse chokladgodis till dessert. Det har jag banne mig gjort rätt för idag.