Trött och frusen

Sov så gott i natt och kände mig ganska pigg vid sexsnåret i morse så jag tog fram dammsugaren och sög upp kattsanden som spritt sig i huset. Därefter var krafterna slut. Har i alla fall tagit på mig vanliga kläder idag, men ligger mest och lyssnar på radion. Idag hade jag blivit av med totalt tio kilo. Det är en hel del om man ser det i mjölpåsar.

Solen skiner så vackert utanför mitt fönster men det är kyligt ändå brrr. Kissen har varit ute på bron en stund och fått lite vind i pälsen. För första gången kom en annan kisse på besök och våran kisse var otroligt intresserad. De verkade vänligt inställda till varandra. Efter det mötet vill han ut hela tiden.

Orkade inte skriva klart inlägget igår så jag fortsätter idag. ♥ kom igårkväll och stannade till i morse. Jag har varit så trött så jag har mest sovit mellan drickandet. Drickandet är en heltidssysselsättning. Tyvärr har jag fått svamp på tungan av pencillinet så allt smakar metall. Har prövat med yoghurt och kanske hjälper det lite.
Vi var och handlade till mr x kalas i går kväll. Det blir inget hembakt men det är nog ok ändå. Jag har fortfarande varken kaffe- eller sötsug.

Allt rullar på i rätt riktning även om det är lite segt just nu. Fick flera kataloger häromdagen så jag har dagdrömt en hel del om kläder jag skulle vilja skicka efter. Ännu är det lite för tidigt, men om några veckor ska jag köpa något nytt.

Nu väntar vitaminglaset på mig.