Nu rasar kilona ... hoppas jag

Idag har det gått bättre att leva på näringspulver. Kom på att pulvret med kaffesmak smakar chokladpannacotta. (Om man inte är så kräsen) Helt plötsligt blev det jättegott. Potatis-purjosoppan smakade också betydligt bättre varm.

Kom till jobbet vid niosnåret och gjorde mina timmar plus en extra, fast den är jag skyldig sedan julmellandagarna.
I kväll har jag försökt snygga till på infarten med snöslungan efter mr x garagetakskottning. Jag fattar inte varför grabbarna slänger fimpar utanför ytterdörren. Till och med en hopknycklad läskburk låg i snödrivan. Irriterande. Nu ska jag ställa ut en jättebalja med en stor skylt. När vårsolen torkat upp gruset brukar jag dammsuga upp fimparna. Funkar riktigt bra men grannarna tror väl att jag blivit tokig.
Började småstäda men när jag hade tömt papperskorgarna lade jag mig istället i sängen och tittade på plastikoperationer. Det ser verkligen ut hemskt när de gräver i brösten och trycker dit plastpaket för att göra dom större. I mina drömmar ska allt bli mindre och lättare. Vi människor är olika och tur är väl det.

På hemvägen från jobbet slank jag in på Draggen och köpte lite mat och jag tror att jag faktiskt inte ens tittade på godishyllorna. När jag betalde hade jag lust att tala om för ägaren att de förmodligen kommer att gå i konkurs nu när jag slutar med godis.

Natti natti!