13 dagar kvar ...

Ja dagantalet krymper snabbare än jag föreställde mig när 3-veckorsfastekuren började. Vågen rör sig snabbt i positiv riktning. Det känns trots allt riktigt bra. I morse fick jag igen ett par byxor som jag inte kunnat ha de senaste två åren. Triumferande känsla.


Idag när jag gjorde plättar till grabbarna smakade jag inte ens en frasig kant.
Just nu känner jag mig stark trots att det är lite småstökigt här hemma ibland. Som på beställning hittade jag några småskrifter som var riktade precis till mig som handlade om tonåringar. Även om jag kan det som stod där var det en nyttig påminnelse.
Fastekuren har fått mig på dåligt humör några gånger och de som inte känner mig nog väl skulle nog aldrig kunna föreställa sig hur hemskt jag kan låta när jag blir nog irriterad och arg. Men det är väl mänskligt.





Nu väntar en välbehövlig dusch, dock betydligt varmare än ishotellets isdusch!