Godkänd!

Idag fick min bil äntligen godkänt på bilprovningen. Fast det var med nöd och näppe. Handbromsen tar dåligt på högra sidan. PUST! Jag känner mig som ett hjälplöst offer när det är bilproblem eftersom jag inte kan göra något åt det själv. Nu skrev jag fel. Klart jag kan om jag ville lära mig att meka.

Efter jobbet körde jag bort snön som kom i natt. Det var skönt att vara ute i ljuset och friska luften. Vantarna jag hade på mig släppte färg så nu har jag dödsblåa händer.

Just nu håller vi på att sluta röka. Inte jag för jag har aldrig rökt. Men mr x. Jag har laddat upp med plåster och sprayer. Hoppas att det lyckas.

Hälsoläget är inte helt ok. Känner mig trött och frusen. Hoppas att det inte är förkylning på gång. Var en sväng till syrran i kväll. Hon hade den ärvda godisskålen välfyllt och jag åt så klart mer än jag borde. Just nu känns det som att jag borde borsta tänderna. Sött och äckligt.

Nu ger jag upp och drar mig mot teven och yllepläden.