Men oj, vilket fint huvud jag fått på min blogg!

Tack Evelina! Men konstigt att det bara syns när jag loggar in via Firefox.,,, kanske jag har konstiga inställningar i min dator. Inte vet jag.

Nu är jag less på kylan och väntar på varmare dagar som enligt SMHI ska komma till helgen. Idag fick jag gjort en hel massa saker som legat på hög bland annat bokföring och kassarapport för föreningen där jag är kassör. SKÖNT! Det har legat som en mara över mig. I kväll har jag städat övervåningen. Det var välbehövligt.  Just nu centrifugerar maskinen sista tvätten för dagen. Ska hänga den innan jag hoppar in i duschen.

Nu längtar jag efter Evelina som jag får träffa på lördag. Då ska vi mysa och äta god mat. Det gäller att passa på innan mina tre veckor på näringsdryck inleds inför operationen. Nu längtar jag. Ok, det är risker med en operation men det är stora risker med att vara för fet också. Det är inte bara för utseendets skull .... (tro det den som vill ...)


Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns