Erotikbomb och ryggsprutor

Erotikbomb... Drömde jag eller ... Nu snabbt över till ryggsprutorna ....
I lördagsmorse stegade jag med viss oro iväg mot röntgen på sjukhuset där företagsläkaren skulle försöka bedöva min eländiga rygg. Det gick bättre än jag någonsin kunde tro.Sticken kändes knappt. Han kände, röntagde och markerade var han skulle sticka och samtidigt visade han bilder på extrakotorna jag har i ryggen. De skapar problem, sa han, men på vilket sätt förstod jag inte. Redan när jag gick iväg därifrån var jag smärtfri och även resten av dagen. Var med ♥ och handlade i Happis helt utan besvär OM det bara inte varit för mitt vänstra knä som har blivit helt tokigt. Jag får gå med stelt ben för att det inte ska göra så jäkla ont. Herregud nog märks det att man är på väg utför i livet. Om några veckor ska jag få bedövning?/cortison insprutat i ryggen som beräknas räcka två till tre månader. Det finns hopp om ett bättre liv.
Man brukar ju säga att de goda tingen är tre och i mitt fall är det just nu enligt följande:
  1. Gastric by pass som göra att jag kommer att bli hyfsat normalviktig inom kort och kan köpa nya kläder
  2. Ryggbedövningen och eventuell operation som kommer att göra att jag kan promenera och jobba i trädgården
  3. ??? Hoppas att jag vinner massor av pengar som jag kan dela med mig av

Nåväl, även om allt verkar kretsa kring sjukdom och smärta så har inte allt gjort ont under helgen. En del har varit riktigt gott och mysigt och nu över till erotikavdelningen. Enligt veckotidningsomslagen blomstrar erotiken för oss mogna kvinnor. Jag tycker att det är jättebra att media talar om det för oss så att vi inte missar dessa underbara tillfällen. Såg för en tid sedan ett teveprogram om par som var i 90-årsåldern och som fortfarande hade ett aktivt sexliv. Lyckliga dom. Det gäller att ta vara på livets gyllene stunder och låta sig fyllas av "må gott"-hormoner om det så "bara" är av en innerlig och kärleksfull kindsmekning.

Idag är jag inte på världens bästa humör. Mr x med följe har hållit igång på övervåningen till runt tresnåret. Bomber och granater har briserat i dataspelen plus bus med katten och rally i trappan. Alla var hungriga så kylskåpet tömdes medan jag slumrade en kort stund. 

Igår köpte jag äntligen ett nytt värmelement så nu är det varmt i mitt kombinerade gästrum/datarum. Nu gäller det bara att få hit någon elkunnig person som monterar in de enligt lagar och förordningar.