SVBK eller vädret??

Det värker i vänster knä, axlarna, nacken och höften. Antingen är jag en svid, värk och brännkärring eller också håller vädret på att ändras radikalt. Det är frutrerande att ha ont. Har i alla fall fått gjort det jag skulle på jobbet och här hemma har jag plockat fimpar i gruset (jäkla rökare), dammsugit bilen och hämtat ytterkrukor till alla mina pelargonior.

I morgon ska jag på PIM-utbildning halva dagen. Förra sammankomsten var den dagen jag opererades så jag har inte gjort inlämningsuppgiften. Nåja, jag får se vad de andra gjort och sedan får jag låna mig en dator som har de rätta programmen och fixa det i efterhand. Min dator har inte Power point m.fl. program som krävs för uppgifterna i PIM. Faktiskt lite irriterande.

Nu ska kissen få lite extramat och sedan ska vi mysa en stund framför teven.

Natti alla mina kära vänner.