Sista lediga dagen på ett tag ...

Dagen började mulet och blåsigt. Insåg att det inte skulle bli någon utedag i dag heller. På eftermiddagen drog jag och mr x iväg till Lillemor. Då kom solen fram och blåsten ökade ännu mer. Det var trevligt hos Lillemor med familj (man, två hundar samt tre katter). Fikade en riktigt gotti gott gott ruta hos henne. Den första efter operationen. Mådde lite småpyton på väg hem men det gick snabbt över. Jag blev lite avundsjuk för det doftade nystädat i deras hus. Tänkte på mina egna mjölkiga fönster och dammiga vrår.

Evve har åkt tillbaka till Umeå idag. Snyft! ♥ mitt. Nåväl det är inte så länge så kommer hon tillbaka för att sommarjobba.
Just nu har jag en fiskgratäng i ugnen. Färdigköpt. Mitt matlagningsinresse befinner sig på lågvattennivå. Just nu längtar jag bara efter kinamat. Friterad chilikyckling, vårrullar eller biff med purjolök. Mmmm ...

I morse visade vågen minus 16 kilo. Jippi! Jag är så lycklig över alla förlorade kilon. Att jag blir rynkig spelar ingen roll. Just nu är min innerliga dröm verklighet. Det är knappt jag fattar det.

I morgon är det jobb som gäller. Känns lite gruvsamt fast det blir kul att träffa arbetskompisarna. Det hjälps inte för nog har jag saknat dom under de här veckorna. Däremot är jag glad att jag var så klok att jag avbokade Stockholmsresan för det hade blivit för tufft med en användarträff på direkten.

Nu ska jag mysa framför teven med Findus fiskgratäng ....
Kram alla vänner!