Rullar runt


Jaha, vad ska man skriva om dagen som gått? Jo, jag, Agneta, Erkki och Bosse har varit på gymnasiet i Happis med NTF:s vältbil och samtidigt som vi lärt oss sköta den har vi gett massor av ungdomar möjlighet att testa hur det känns att volta med en bil. Det blir inte riktigt som i verkligheten eftersom det här går sakta och alla sitter ordentligt fast i säkerhetsbältena och det finns inga lösa saker i bilen som kan skada. Själv har jag inte vågat mig på att rulla runt.
Egentligen ska jag vara här på hemmaplan i morgon med bilen men jag väljer att vara på jobbet istället. Andra får fixa morgondagen.




Min munvärk är en aning bättre idag, men långt ifrån bra. Får ta värktabletter hela tiden. I morgon måste jag kolla upp om det behövs pencillin eller något annat. Kunde i alla fall äta lite lunch idag.

Det var riktigt fin höstväder idag, soligt, lite blåst och så rönnar som rodnade i alla höstens färger. Mitt i detta vackra vajade skolans flagga på halv stång med anledning av den finska skolmassakern. Det är för sorgligt att sådant händer.

jag har inte så mycket roligt att skriva om just nu. På lördag blir det i alla fall kul för då ska jag på galej med Maria och Lillemor. God mat och sen en rolig stund med Maria Möller på Kulturens hus.

Nu väntar dusch och sköna sängen. Natti natti mina vänner!