Ingen höjdare


En stillsam dag med konstant väntan på att få åka hem och göra helg. Har ont i nacken och magen gör kullerbyttor. Tror att det är pencillinet som är orsaken till magontet. Min kropp talar till mig. Jag lyssnar, men det är svårt att göra något åt saken.

Läste att kan man Feng Shuia sin själ och storstäda sitt inre för att ge plats för nya tankar och känslor. Klart intressant. Det sägs ju att man är vad man tänker. Det gäller att passa på medan tid är. Ska försöka hitta en bra städfirma.

Mr x och jag åkte och handlade. Kors i taket för han kom in och körde vagnen och bar ut kassarna. Jag hade sett ut ett recept på nätet på en Tacogratäng som skulle vara så god. Vi tycker inte att den var något att lyfta till skyarna. Smaken var väl hyfsad men torr och trist. Det blir icke godkänd för den rätten.

Ikväll har vi varit ut och övningskört en stund. Jag i pyjamas under jackan, huvan uppfälld och lovikkavantar på händerna.

Nu väntar ett glas Samarin och sedan är det raka vägen till sängen.

Saknar Den klokaste, vackraste och roligaste grodan i hela dammen