Tom kyl

Det hann bli tidig morgon innan vi kom i säng i natt. Mr x och hans kompisar åkte till Happis för att köpa en epa-traktor sent i går kväll. De var inte tillbaka förrän långt efter midnatt. Klockan 03.00 skjutsade jag hem chauffören eftersom varken mr x eller epaägaren har traktorkort. Jag var hur som helst vaken eftersom jag hade lovat att hämta Evve på hotellet. Som följd av nattsuddet vaknade jag först klockan tolv idag. Hann inte ut i dagsljuset idag. Trist för jag känner hur väl jag behöver tanka mina ljusreserver som är totalt tomma.

Kylskåpet börjar gapa tomt så när som på julskinkan. Åt gammeldags mjölkblöta med julskinka till frukostlunch. Gott!
Dagens middag inhandlades från kinarestaurangen. Väldigt gott.

Nu har jag sett körslaget, eller halvsovit mig igenom. Nattsuddet känns i hela kroppen och nu väntar sängen.

Natti natti alla mina vänner.