Mina älsklingar

Hemma igen efter några härliga dagar hos barnbarnsbarnen. Mitt barnbarn Alexandra som älskar och superduktig med småbarn följde med till sina släktingar och har verkligen lekt och grejat med barnen dagen lång. Solen har gassat och vi har alla svalkat oss i både plastpol och superfin badsjö i närheten.
 
 
 
Lillasyster kollar noga allt vad storasyster gör och det är mycket en tre och ett halvtåring hinnner med. Fantasin i  leken flödar fritt utan hämningar. Underbart! Full fart hela tiden från morgont till kväll. I morse blev jag sminkad till drake och när vi skulle åka hemåt bad hon oss att komma tillbaka i morgonbitti. 
 
 
 
 
Storasysters självkomponerade frukostmacka.
 
 
Med ett stadigt tag i dubbelhakan fick jag en blötpuss.
 
 
 
 
Jag blev med stor omsorg sminkad till drake.