Kalasdax

Igår fyllde unge herrn 18 år. Fattar inte att tiden rullat iväg så fort, fast ärligt talat så tycker jag att det är otroligt skönt att den värsta tonårstiden är över. Jag är inte riktigt i rätt åldersfas för att ligga två steg före. Fast i och för sig är jag vis av erfarenhet och har en välutvecklad intuition så grabbgänget har inte alltid varit så glada när jag dykt upp som gumman ur lådan. Det sista halvåret har gått i väldigt positiv riktning och det gläder mig oerhört mycket. Väl värt all möda.
Naturligtvis hade vi kalas och huset fylldes bland annat av fem kvittrande småttingar som hade jättekul tillsammans och inte minst med våran kisse som för övrigt trivdes utomordentligt bra med uppmärksamheten. Trots att våran Emil är född ute av en "vildkatt" är han otroligt sällskaplig och gillar när vi får besök.

 

I kväll kom käraste Evelina hem. Nu är familjen fulltalig och påskhelgen kan börja. Jag har en plan som innebär att jag ska försöka övertala Evelina att hjälpa oss med tapetsering av unge herrns rum.