Sista semesterdagen

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Vaknade med lätt magknip som blev värre och värre allteftersom förmiddagstimmarna gick. Till sist  var det inget annat att göra än att åka till akuten. Det gjorde fruktansvärt ont då läkaren kände på magen. Jag var orolig för att det skulle vara tarmvred eller någon annan komplikation som kan uppstå när man gjort en gastric bypass operation. Timmarna gick och jag led helevetets kval och såg framför mig ytterligare en operation med buköppning. Nu blev det tack och lov inte så för helt plötsligt började smärtan tona bort och försvann helt och hållet. Då tog jag min handväska och gick därifrån otroligt lättad. Bad sköterskan hälsa läkaren att jag ok igen. Kanske var det tanden som gick av igår och som jag förmodligen svalde som satte sig på tvären eller ... det kan nog ha varit vad som helst. Hur som helst fick jag avboka tandläkartiden jag hade idag och det var inte bra.

Esko har åkt iväg med sin dotter på släktresa så nu är det bara jag och mr x hemma. Gårnatten gick bra och han kom hem på utsatt tid. Jippi så glad jag blir när det funkar.

Nu är jag jättetrött och ska lägga mig framför teven en stund innan det är möte med John Blund.