Brrrr

I gårkväll small det till och vips sjönk utetermometern till minus tolv grader. Tack och lov, eller kanske tyvärr, lyser snön med sin frånvaro. För min del önskar jag ett tunt lager som lyser upp dagarna under den här allt mörkare årstiden. Idag är himlen ljusblå och solen strålar vackert. Funderar på att åka på en fototur mot havet.
 
Jag har dammsugit och håller nu på att torka av alla golv. Just nu är det matpaus då jag hamnade i blodsockerdipp med bränslebrist i hjärnkontoret vilket förutom en obehaglig trötthet med flödande svett också ger fläckvis synbortfall. Lite sockerstinn föda och kroppen går igång igen.
 
Jag har många planerade projekt och just nu hattar jag mellan allihop utan att det händer speciellt mycket. Måste koncentrera mig på ett i taget för att det inte ska kännas övermäktigt.