Äntligen!

 
Efter flera veckor med död dator har jag åter kontakt med omvärlden på ett ltie enklare sätt än med min lilla mobiltelefon. Min käre bror ska ha stor ära för den insatsen.
 
Vintern rasar rätt så snabbt men ännu är det ett tjockt lager snö på en stor del av min tomt. Krokusarna jag planerade i höstar tittar upp, fler och fler för var dag som går. Mina fyrbenta är synbart lyckliga över alla gräsfläckar och njuter av solens värmande strålar. Detsamma gäller även mig.
 
Idag har brorsan med sambo plus sonens familj ätit middag hos mig. Bjöd på sjömansbiff enligt min mammas recept och den blev som alltid god. Till efterrätt blev det choklad och vaniljpannacotta med hallon, hjortron och färska jordgubbar. Trevligt och roligt.
 
Tidigt i morgonbitti ska jag iväg till verkstaden med min bil för att byta krängningshämmare eller vad det nu var men det går på garatin likaså en lånebil de timmar det tar att fixa det.