Med cykel

 
 
 
 
Idag blev jag och syrran med cykel och cykelhjälm. Nu kan vi trampa runt i omgivningarna och förhoppningsvis få lite bättre kondis på köpet fast jag tänker mest på godsaker som vi ska packa med i cykelkorgen. Det blåser mindre idag men i morse gav jag upp och hämtade min undanhängda vinterjacka då nordvästanvinden tränger genom märg och ben. Även vantar och mössa behövs om man ska vara utomhus någon längre stund. Sommarblomstren stortrivs i växthusvärmen med hjälp av kupévärmaren nattetid. 
 
Om några dagar kommer mina älsklingar hit och stannar i många dagar. Det ska bli så himla kul att få rå om dom. Ska ställa i ordning ett utekök för treåringen med grejor, vatten och sand så att hon kan baka många kakor och ställa till med bjudning. Hoppas på sol och värme så att vi kan bada i lilla plastpolen. Längtar!