Dagen efter

 
Efter en supertrevlig fredagskväll i vänners sällskap känns lördagen mindre kul. Vädret är disigt och grått och huvudet känns tungt. Trodde att jag höll på att bli sjuk men den här huvudvärken är nog självförvållad.
Varit och skickat iväg ett paket till ett av barnbarnen men fick anlita min syster som chaufför då min bil vägrade att starta. Skäms i efterhand då syrran har svår värk för tillfället men det kom jag inte ihåg när jag ringde henne och bad om hjälp och snäll som hon är ställde hon upp utan att påminna mig. Inser att det är dags att åka till bilaffärer och börja kolla på en bil. Det är inte okey att jämt och ständigt vara beroende av andra plus att behöva besvära andra. Min ambition har alltid varit att vara självgående oavsett vad det än har gällt och så vill jag att det också ska vara fortsättningsvis.