Ännu mer snö

 
 
Vaknade till ett flera decimeter tjockt lager nysnö och ladorna där ovan verkar inte vara tomma ännu så det lär bli mer skottning framåt kvällen. Glad att sonen kunde laga snöslungan med några kraftiga slag. Karlakraft är inte att förakta men i allt övrigt är vi kvinnor överlägsna det manliga könet förutom några få undantag. 
Som sagt har jag varit ute och snöröjt men inte hela infarten då traktor kommer så småningom och samtidigt bär den iväg snön så att jag slipper få ett snöberg på min infart. 
 
Jag har inte haft energi idag för tevebänksmontering och nu är det kväll så det får bli i morgon istället. Börjar nästan ångra att jag tog en så pass låg bänk. Borde kanske ha tagit en högre, Nåja det går alltid att ångra sig och byta till den högre om jag låter bli att öppna förpackningarna.