Innedag

Idag har jag varit inomhus hela dagen. Sov länge men sedan drog jag igång med att måla golvlister, dörrkarmar och fönsterkarmar. Verkligen inget roligt jobb men nu är det igång. I morgon ska jag måla några varv så att allt blir bländande vitt. Det värsta är att jag själv redan är blandande vit på armar i håret och på kläderna. Är en rikgtig gris när det gäller målning. När det är klart är det sängborden och sänggavlen som står på tur. Det ska bli skönt när allt är klart och ordningen återställd. Roligast blir att försöka inreda på nytt sätt. Har ägnat många stunder på Pinterest där jag fått en hel del inspiration. 
 
Städade frysen häromdagen och insåg att jag har många burkar med  färdiglagat i småportioner. Gissar att det räcker ända fram till jul. Måste försöka fast jag inte är någon älskare av uppvärmt. Får belöna mig själv emellanåt med en bit smörgåstårta eller köpeshamburgare.