Fest dagen lång

I går bakade jag en omgång bullar efter min pappas recept på lyxiga bullar. Hade ett gäng bullglada fikagäster i gårkväll och idag har det också blivit bullfest några gånger med vänner. Ja Herregud så glad jag är för alla mina nära och kära.
Har också haft besök av en glad hantverkare som var sugen på en pratstund då han tydligen visste att vi hade en gemensam nämnare där vi var av samma åsikt. Även där skratt och trevliga vibbar även sedan dörren stängts och jag begav mig ut i kvällen. Hamnade hos syrran där jag förärades med jättegoda hembakta grahamsfrallor efter våran mammas recept. 
Vissa dagar har en tendens att bli en enda lång fest och jag njuter verkligen trots att håret hänger i feta stripor och gloven knastrar av kattsand. I kväll tänker jag följa presidentvalet i stora landet i väster.