Frisk luft

Det har varit en strålande dag med friska vindar. Passat på att vara utomhus och småpysslat med lite av varje. Bland annat putsat några fönster trots läkarorder om att ta det piano i väntan på kärlröntgen. Nåja, har lyssnat på kroppen och vilat emellanåt vilket jag inte brukar göra. Min melodi är vanligtvis att köra hårt så länge kroppen orkar, stappla in i huset och sedan nästan säcka ihop under duschningen. Kanske därför jag sover så otroligt gott om natten. Jag som brukar drömma de mest fantasifulla och roliga drömmar har inte drömt på länge förutom i går natt och då var det mer som en mardröm för i drömmen kom en av mina kära hit med ett stort lass fin sand som tippades under mitt sovrumsfönster till en sandlåda. Har med åren blivit bra på att tolka drömmar så jag vet precis vad den står för.
 
Har ätit lunch med ett av barnbarnen och eftermiddagsfikat med dottern och två av barnbarnen. Inte kan jag klaga.