Städtagen

  
 
Mina älsklingar som bebisar.
 
 
Vädret är fortsatt blött, blåsigt och helgrått. Kännbart för väderkänsliga muskler och leder. Känner mig vig som en garderob. Idag är det första mars och jag hurrar för att ha överlevt ännu ett vintermörker. Våren och sommaren är definitivt på väg. Planterade om några blommor igår och idag ska blomfröerna som kräver längst tid för att gro ner i jorden.
Idag såg jag liksom klarare än på länge och tog tag i det jag laddat för i flera veckor. I förrådet har julsaker och annat krafs hamnat på hyllor lite här och där istället för i sina kartonger. Idag blev det gjort! Nästa insats blir loppishyllorna där det behöver rensas bort sådant som inte lockar köpare. Loppissäsongen är i faggorna.
Av bara farten blev även datorn rensad på massor av skräpfiler vilket behövdes innan det är dags att börja med nästa fotoboksprojekt.