Innejobbardag

 
Vi är nog många som glömde att lägga till ordet vindstilla i våra väderönskningar för idag strålar visserligen solen på en molnfri himmel men det blåser attans kyliga vindar. Jag hade planerat en skidtur nere på älven men av detta blir det ingenting. Istället har jag dammsugit ordentligt, bäddat rent i sängen och funderar på att flytta kattpelaren till övervåningen. Den börjar vara lite skamfilad och därmed ingen vacker syn. Planen är att göra om mitt lilla kontorsrum av sådant jag redan har här hemma till typ en mysig skrivarlya. 
Just nu håller jag på att sortera och välja foton till en fotobok 2003-2010 som max får bli 120 sidor.  Många år och många tusen foton att ta ställning till och det tar tid men det har jag ju gott om numera. Mestadels blir det barnbarn i samma flöde varje år med födelsedagar och andra högtider. Många kära minnen för mig och förhoppningsvis även för dem.