Namnet går vidare

Naturligtvis har jag önskat att någon ska föra mitt namn vidare i släktleden och nu har den önskan gått i uppfyllelse! Klart jag är både stolt och glad både för namnet och de fina orden Evelina skrivit i sitt inlägg:
 
Nu är pappren inskickade! 
Ines Gunilla Englén blir namnet, och sitt mellannamn får hon såklart efter min älskade mormor  Är så himla glad över att jag har en såpass ung mormor att Ines kommer få växa upp, få en relation med dig och se hur fantastisk du är! 
 
Nåja, ung och ung ... men ännu hänger jag med även om det ibland går lite tungt. Hoppas verkligen att få hänga med i många många år framöver. Ines och jag ska rita, sortera knappar, läsa sagor och baka tigerkakor och muffins med rosa glasyr och vi ska cykla iväg till liljekonvaljstället och plocka liljekonvaljer och dricka mjölk ur finaste champagneglasen. 
 
En dag kanske ett annat barnbarnsbarn får bära mitt andranamn Britta som jag fick efter min älskade mormor Britta Matilda född 1895. Jag hade bara mormor alla andra hade gått ur tiden då jag föddes så hon betydde extra mycket för mig.