Klart!

 
I dag bjöds vi på ännu en härlig sommardag med strålande sol och nitton plus. Gick ut med kaffekopp och katter så fort den värsta morgondaggen torkat. Har därefter jobbat som besatt med att färdigställa och så gräs på slideutrotningensplatsen. Alla kantstenar och markstenar är hastigt rengjorda, staplade och lagda ut till försäljning på fb. Aldrig mer några tunga stenar i min trädgård.
De jordiga jordbrukarkläderna är utbytta till skön manchesterklänning och mina avbrutna naglar är jämt nedfilade. Nu ska vilodagen helgas innan är dags för nästa ryck. Vilar emellanåt med en bra cdbok och spinnande katter intill mig. Känner mig priviligierad som alltid har att göra plus familj och goda vänner. 
 
Nyvaken Ida och Emil som vällustigt fläker ut sig.
 
Häromdagen gjordejag min medborgerliga plikt och röstade. Önskar verkligen att Sverige får en ny regering innan allt vi en gång hade är raserat. Det brådskar så kära vänner använd er röst och rösta allra helst rött!