Tropisk mardröm

Natten har varit tropiskt varm men jag har sovit "gott" förutom en evighetslång dröm som handlade om att jag var på väg till USA och var ute i sista minuten innan flyget skulle lyfta. Flygplatsen låg på Rammelberget och när jag väl sent omsider var incheckad kom jag på att bilen var felparkerad. Jisses vad jag sprang i snårig skogsterräng efter en smal och gropig stig för att flytta bilen. När jag väl satt i flygplanet, svettig och stressad, kom jag på att jag inte hade med mig någon resväska eller mobiltelefon och dessutom inga pengar. Panik är bara förnamnet på känslan. 
Förmodligen har sista tidens resor och engagemang varit för mycket för mig och droppen är kanske tandläkarbesöket som väntar senare idag. Avskyr att ha bokade tider. Nu väntar en tid av luft och frihet och inga måsten. Min hjärna vill ha semester.