Vårutflykt

Hemmakatten har varit ut och vårluftat sig under helgen, nämligen en tur till käraste barnbarnen i Umeå. Näst äldsta fyllde 22 i söndags.
 
Lördagen ägnades till shopping och stylingen jag fick i present då jag fyllde ålderspensionär. Nu har jag en uppsättning nytt och fräscht i garderoben. Jättekul plus att det var härligt varmt vårväder hela helgen.
 
Lördagskvällen var en upplevelse utöver det vanliga då vi var på soulkonsert med bland annat Samuel Jungbladh som gästartist. Min dotter var med i tvåhundrapersonerskören och även publiken blev kör under Samuels ledning. Helt otroligt sväng och tryck om än lite gudeligt av och till fast det står till och med jag ut med när musikglädjen står högt i tak och det gjorde den verkligen denna kväll. HIttar inget på youtube från den speciella kvällen men här är en en länk från teveprogrammet "så ska det låta: http://www.youtube.com/watch?v=hkTI632svf0
 
Fick också mysa med nytillskottet Aslan, en ljuvlig liten gosse som går bra ihop med storasyster Molly. Mycket bus och kel.