Fullt upp

Den här dagen har liksom svichat iväg i allt möjigt och mesta tiden inne i växthuset där jag planterat och grejat med mina blomster. Började med att åka och köpa betongblock som ben till hyllor och det funkade precis enligt planen.
I kväll har kupévärmaren fått flytta in i växthuset för att inte riskera att det blir för kallt för de små liven.
Enligt väderprognosen ska det bli varmare och jag hoppas innerligt att de har rätt. Längtar efter grönska, fjärilar och svällande trädknoppar.
 
I går var jag till tandläkaren och fick en provisorisk tand i min glugg och i morgon är dags igen för ett flera timmars inbokat besök. Känner att en Valium inte hade varit helt fel. Nåja, när allt är klart någon gång framåt hösten kommer jag att kunna skratta så att hela garnityret syns. Gruvar mig mest för tanden som ska opereras bort hos käkkirurgerna. Kommer säkert att vara rejält ont efteråt.