Glad midsommar!

 
 
Växterna slokar i regnet som strilat mest hela dagen men gräsmattan verkar må gott. För egen del har agendan innehållit både besökare, shopping och en rejälare städning. Luften har liksom gått ur mig nu i kväll men ska försöka orka med nästa punkt på listan som är bakning av gifflar med fyllning av Lemon curd. Nam nam.
 
Midsommarafton i morgon och jag tror mot alla odds att vädret blir perfekt för att både små och stora grodor ska kunna skutta runt midsommarstången. För min del blir det festligheter förhoppningsvis utomhus och myggfritt.
 
 
Om jag har varit till någon nytta,
om jag har skymtat mer
av det som är verkligt gott, 
om jag har fått inspiration
att nå vidare i tanke och handling,
om jag är tillfreds med mig själv -
då har det varit en bra dag.
                   /Alex Noble