En dag då jag unnat mig

Idag har jag ägnat dagen till shopping med fokus på underkläder. Det finns otroligt mycket att välja på. Hur många färger, kvalitéer och stilar som helst. Jag har aldrig haft ekonomi för att välja det som är både vackert och har bra passform utan nöjt mig med lågt pris och hyfsad passform. Idag hittade jag en liten sak i märket Chantelle på 70 procents rea. Istället för att betala nästan sjuhundra kronor betalade jag strax över 200 kronor. Så lyxigt, romantiskt och tjusig och dessutom perfekt passform. Även om jag inte precis hör till det unga gardet är det kul att förgylla livet med vackra ting. Att unna sig det man tycker om.
 
Det har varit en trevlig dag med kära vänner, god mat, många skratt och mycket prat om livets väsentligheter. Dessutom överraskades jag med en uppskattad födelsedagspresent. Också en sak som hör till de lyxigare väsentligheterna. Jag är så glad att alla runt omkring mig förstått att jag har tillräckligt många vaser och skålar.