Orosmoln och sånt

Ofattbart att det strålande vårvintervädret fortsätter dag efter dag till glädje för de flesta. Nackdelen är att nattkylan bromsar töandet men i gengäld har vi sluppit slask och plask hitintills. Inte en enda blöt sko än så länge. 
 

Det går inte så bra att sälja min gamla bil. Många har ringt och mailat men alla vill pruta ner den ännu mer än jag redan har gjort. Nåja, den står bra där den står och hips vips kommer det någon som köper den. I går tvättade jag och polerade båda bilarna så nu blänker de förföriskt i solskenet.
 
Känner mig pigg och alert men något splittrad i tankarna. Allt är föränderligt och ibland gör förändringarna tvärkast omöjliga att förutse. Ibland blir det bättre och ibland blir det sämre. Tror att jag befinner mig precis på mittpunkten mellan de polerna. Om känslan jag har skulle stå skriven i min panna skulle det nog vara ett frågetecken i fetskrift. I och för sig är livet mångfasetterat och det mesta rullar på i tryggt i glädjens tecken. Solen skiner och inga orosmoln i sikte vad jag vet. Allt kan bli ännu bättre.