Min teori

 
Det sägs att kondition är färskvara och det känns minsann efter gårdagens räfsarpass, trots hjälpsamma grannar.  Idag känns benmusklerna strimlade och armarna tunga som stockar. För min del har jag upplevt att småpyssel varvat med lite tyngre, helst varje dag, håller musklerna i någorlunda kondition och man slipper bli ledbruten. Har en teori om att det är viktigt att inte lägga av med det som känns tungt bara för att man råkar börja bli äldre. Ett orosmoment är hur ♥ reagerar, men samtidigt kan hjärtat brista av så många anledningar. Om mitt hjärta inte har brustit vid det här laget bör det tåla det mesta. Jag tänker inte bli sentimental och titta bakåt, allt är förlåtet de som försökte vingklippa mig och idag, om jag har någon åsikt, så är det att det är mest synd om de krakarna.