I snösvängen

Mobilväckning gällde denna morgon då jag ville vara säker att vakna i tid eftersom jag har varit och konsultat några timmar på mitt gamla jobb. Det blir ytterligare några timmar nästa vecka men sedan är jobbet helt överlämnat till andra krafter.

Kan inte säga annat än att dagen bjudit på ett riktigt skitväder med snö och griniga vindar. I skrivande stund har snöfallet upphört - enligt grannen bara temporärt - och jag har skottat kliniskt rent. Naturligtvis kom plogbilen och la upp en fet vall precis när jag var färdig. Nåja, med varma kläder var det riktigt skönt att vara ute i friska luften.
Att det är alla ♥ dag idag är en fin tanke, men för mig är det främst en amerikansk kommersgrej och det bjuder emot att fastna på kroken.  Däremot bjuder jag gärna på ♥-ligt varma kramar och ett vänligt ord till alla mina nära och kära i familj och vänkrets. Kram!