Tandläkarbesök och revy

Dyrt. Väldigt dyrt. 850 kronor för att fixa dit en ny pytteliten plomb. Tandläkaren fyllde igen hålet men grävde samtidigt en jättehål i min ekonomi. Suck! Han var en gammal bekant så det var i alla fall roligt att träffa honom, fast jag var så skärrad och tungandad att jag knappt orkade prata. När jag gick mot bilen tänkte jag att det nog är känslan när man inte håller ihop.

I kväll har jag varit på revyn Oserotarmen. Den var som vanligt sevärd och bjöd på många glad skratt, bra musik och trevligt att träffa bekanta under pausen.

Det har varit en lite stressig dag med massor av småfix. Mitt arbetsrum är stökigt och har en unken stank. Misstänker att vägg i vägg toan delar med sig av sina odörer. Känns ofräscht. I morse sprutade jag på mig massor av parfym men den jäkla skitlukten kändes ändå.

Har också kollat kattannonser på Blocket. Min Emil behöver en kompis, men jag är lite orolig för att han är för egen, den lille rackaren. Är i valet och kvalet.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Sängen väntar.