Trött

Ibland liksom hejdar sig tiden och något oväntat sker .... nä det som hände igår var inte oväntat, men det skakade om min lilla värld ganska rejält. Livet går vidare och nu hoppas jag att allt ska ordna sig till det bästa, och det gör det ju och blir oftast bättre än man kunde föreställa sig. Det som är trist när man lever ensam är att man inte har någon självklar person att prata med och få stöd av. Men det får man också lära sig leva med. Tack och lov har jag världens bästa kompisar som finns där alltid när jag behöver. Min ♥ är just nu utomlands så till honom blir det för dyrt att ringa. Alltså för honom att ta emot mobilsamtal.

Gick hem tidigare från jobbet. Orkade bara till lunchtid. Har sedan städat bilen, vilat och varit ute med kissen. Det blev middagsmat från frysen. Hemlagad kalops. Gott? så där.

Nu ska jag se om jag kan hitta på något ute i friska luften.