Skitvädersdag

Usch vilket skitväder vi har! Julsnön regnar bort och allt blir skitigt och mörkt igen. Inte alls kul. I går var det så härligt när snön föll tätt tätt och rakt ner. Julstämningen infann sig direkt.

Började morgonen med att ta tag i gårdagens disk. Därefter styrde vi kosan mot Luleå. Mr x vid ratten så klart. Först hälsade jag på vännen på sjukhuset och därefter hann jag med lite rekognosering på Lindex och så avslutade vi med att besöka en av mina bröder. På väg därifrån gick jag för nära trottoarkanten och blev helt nerstänkt av en passerande bil. Äckligt!

Det blev kinamat till middag idag. Friterad chilikyckling som är min favorit. Nu sitte jag här i morgonrock och småfryser. Om jag summerar dagen så får den klart godkänt även om jag mår pyton för att jag ätit för mycket godis.