Slutkörd


Tack och lov för värktabletter. Min högerhöft krånglar och låser sig. Gör skitont. Men nu är komposten nästan borta. Tyvärr var soptippen stängd idag, men jag har kört många kärror till skogen. Men nu ska jag inte skriva mer om det.

Idag var jag och storhandlade mat inklusive en laddning vin. Ska bjuda min sons familj samt hans svärfar på middag under helgen. Det blir en laxlasagne som enligt receptet verkade vara jättegod. Innehåller bland annat fänkål och spenat samt vitvinssås. Hoppas de gillar det.

Min egen sena kvällsmiddag bestod av en hård macka med kokt skinka och naturell lättyughurt. Åt för fort så nu har jag hicka.
Nu är det bara några hekto kvar till minus tjugo kilo. Det är så otroligt skönt att bli av med övervikten, att orka röra sig utan att svimma av ansträngning. Måste köpa långbyxor, bh och nya trosor. Allt är för stort.

Det har varit jäkligt skönt att vara ledig och få en långhelg. Nu längtar jag till semestern som börjar den 29 juni och fem veckor framåt.