Utflykt

Idag har ♥ och jag hälsat på hans son. Trevliga och glada människor. Sedan åkte vi till Isslottet i Kemi. En försmak till Jukkasjärvi. Det var inte planerat och vi var inte klädda för någon längre stund i kyla så vi raskade på. Det var i alla fall riktigt fint och en väldigt speciell känsla att vistas inne i en "jätteigloo".

I kväll har vi gjort mackor till afrikarektorerna och i morgonbitti går bussen mot Kiruna. Jag hoppas att jag inte glömt någonting. Kamerabatterierna är på laddning och nu ska jag bara skriva en komihåglista att lägga på köksbordet.

Mr x är hemma i hyfsad tid och allt är frid och fröjd. Fastekuren tog ner mig en stund idag, men nu mår jag bra. Det är rent förunderligt så snabbt vågen rör sig neråt.  Om det fortsätter i den här takten hinner jag nog gå ner tio kilo innan operation. Fast det är tufft. När vi gjorde mackorna upplevde jag doften från brödet så intensivt lockande, men jag kunde hålla mig.

Nu väntar sängen och några timmars sömn innan klockan ringer 06.00 .....