Sex dagar kvar

Idag var jag och simmade med Maria. Det var jätteskönt och roligt att märka att kondisen har förbättrats en hel del sedan hon lyckades dra med mig dit. Det är jag mycket tacksam för. Egentligen hade jag inte tid att åka och simma för det är massor att fixa innan jag opereras. I morgonbitti måste jag åka en sväng till Sunderbyn och träffa dietisten. På eftermiddagen har vi AP så då går den dagen bort. Sedan har jag bara tre dagar kvar att jobba innan det är dags. Det är konstigt, men jag gruvar mig inte det minsta. Inte ännu.



Solen sken så ljuvligt idag och jag försökte få kissen att komma ut och undersöka världen utanför husets väggar men han klättrade direkt upp på en snödriva och rörde sig sedan inte ur fläcken. Man får bära honom till en annan plats. Jag glömde ringa veterinären i morse så nu får kastreringen vänta ett tag tills jag är på G igen.
När solen äntligen visade sig avslöjades massor av damm i mitt hus. Det får också vänta till dess att jag är sjukskriven. Då kan jag småstäda mellan varven. Hoppas jag i alla fall. Jag har så många planer. Ordna upp fotografier, sortera i alla mina digitala foton och beställa pappersbilder av ett mycket begränsat antal. Sedan jag började fota med digital kamera har jag bara beställt 30 pappersbilder så det är en hel del att gå igenom.

Det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu och jag är nog ganska tråkig eftersom hela min värld är fylld av det som väntar. Jag märker det till och med själv. Men sen när allt är över och vardagen återgår till det vanliga då jäklar ska det bli andra bullar ....