Nu bränner det!

Sista arbetsdagen före operationen är avklarad. Hann inte riktigt allt. Dålig planering av mig.
Snart kommer ♥ och jag hoppas att vi får en lugn helg för jag är trött och hungrig. Har jobbat som en tok här hemma med städning sedan jag kom hem från jobbet. Sedan gjorde jag pizza till mr x och herregud så gott det doftade. Var tvungen att tugga på en liten bit och spotta ut den. Himmelskt gott!
Även om de här veckorna har varit jobbiga så är det inget emot de tjugo åren som fet. Nu vänder det även om det kommer att bli åtminstone två jobbiga veckor till på flytande kost. Fast då kan jag i alla fall mixa bär till yoghurten och äta släta salta soppor. Bara det känns som en gourmetkost i jämförelse med Nutrilettpåsarna.
Det är roligt att se att kinder och dubbelhakorna minskar. Tyvärr lär min näsa bli ännu mer utpräglad larsaronsnäsa.  Anar faster Mias och pappas näsor. Inte så tjusiga.
Nu väntar en vilostund på kökssoffan.