Mattsvettig dag

Började dagen med att åka till veterinären och kastrera, chipmärka, vaccinera och klippa klorna på kissen. Det gick bra men jag blev helt slut. Sedan har kissen sovit i tre timmar. När han vaknade kissade han på sig två gånger. Det har aldrig hänt tidigare. Sedan spydde han. Nu i kväll har han ätit och druckit och verkar lite piggare, men han undrar säkert vad som hänt med honom.

Därefter fick jag besök av Inger J. Sedan sov jag en stund. Har gått i kalsingar och tröja hela dagen. Orkade inte klä mig vettigt.

Mr x fyller 17 idag så hans mor, morfar med sambo har varit och grattat. Ingen av dom fikade nämnvärt så jag lär få stoppa tillbaka allt i frysen igen. Och själv kan jag inte fika och är inte ens sugen.
Min kväll slutade med att hämta mr x hos en kompis i en mil bort. J....k....a ungar. Nu sitter jag här i pyjamas och ska alldeles strax krypa ner i min säng.

Natti alla min vänner