Fast besluten

Nu är första fastedagen nästan över, fast jag vet att den stora krisen kommer senare i kväll vid den tid då jag brukar stoppa i mig några härliga skinkmackor. Lagade lax och potatismos av mandelpotatis till mr x. Han tyckte det var supergott och åt med god aptit. Själv såg jag på hur tugga efter tugga hamnade i hans mun och försvann. Nä, jag tycker inte synd om mig själv och jag är fast besluten att klara av dessa tre veckor. Men i morgon blir en måltid ett planerat undantag från svältkuren. Hehe! Gud vad jag ska njuta.

Det är skitväder just nu. Har nyss varit igång med snöslungan och kört bort de värsta drivorna från infarten. Efter jobbet har jag legat och läst presentboken "Ingen äger mig", som är mycket bra. Handlar om en flicka som växer upp hos sin pappa under lindrigt sagt usla förhållanden med massor av hemligheter.

Nu känns det som att jag måste göra kväll. Är jättetrött. Bredvid mig står ett glas med Nutrilettinnehåll......
Natti ♥ och alla mina kära vänner