En vecka till ...

Klart att jag ska klara även den sista veckan före op. Det går fortfarande riktigt bra fast idag köpte jag 6 styck lösviktsgodisar. Choklad så klart. Stora. Det var jättegott. Jag ljuger om jag påstår annat. Har tappat nästan sju kilo så jag är helnöjd.

På dagen åkte jag med mr x och hans kompis till Torneå och Haparanda. Killarna ville gå och äta pizzabuffé i Torneå och det fick dom. Jag drack kaffe. Sedan gick jag en sväng i klädaffärerna och jag såg hur mycket snyggt som helst fast nu är det inte läge att köpa något. Var också in en snabbis på Barnens Hus och köpte en Snövitbarbie till min sexårstjej.
På eftermiddagen var jag och grattade henne. Tacksamt nog passade kläderna jag köpte igår. Hon har blivit så stor. Snart är hon ingen lilltjej längre. Det finns en uppsjö med leksaker men det är ändå svårt att köpa. De har redan så mycket.

Har precis kommit från en varm och skön bastu. Känner mig frusen mest hela tiden så idag passade jag på när bastun var tom på tvätt som hänger på tork. Men om en timme är den fylld igen. Tvättmaskin rullar på mest hela tiden. Konstigt att det blir så pass mycket fast vi bara är två personer i hushållet.

Nu måste jag börja med PIM-uppgiften som ska lämnas in i morgon.