Trött på kallblåsten

Trots rätt få timmars sömn kom jag mig i tid till jobbet och fick gjort en hel massa av bara farten. Däremot har det inte blivit något gjort här hemma mer än middag. Det blåser kallt och jag är frusen och trött. Egentligen hade jag tänkt gå ner på knä och ta tag i rabatterna men det är inte läge för det idag. Har för ont i bland annt vänster knä. Va trist det är när kroppen inte funkar som man vill.

Snart är det skolavslutning och sedan börjar mr x sommarjobba. Sex veckor. Skönt! Då kanske det blir ordning på natt och dag. Nu längtar jag efter semestern. Fem veckors avkoppling och sova så länge man vill. Har inga speciella planer, men någonting roligt ska det väl ändå bli. En liten resa ... eller en rejäl fest .. I och för sig trivs jag jättebra här hemma men lite miljöombyte skulle nog inte skada.

Nu ska jag greppa dammsugaren och försöka få bort kattsand som spritt sig i alla rum.