Fredag kväll



Veckans bästa stund även fast jag varit hemma från jobbet hela veckan. Nu mår min rygg lite bättre så jag hoppas det fortsätter i samma riktning.

Vädrets makter är inte nådiga mot oss sol- och värmetörstande. Idag är det helgrått och kallt. Solen har inte visat sig en enda sekund. Men det får man också överleva. Enligt väderprognosen ska hela helgen bli lika trist om inte värre. På söndag finns det dock lite solchans och då måste jag försöka passa på att göra lite nyttigt utomhus.

Har i alla fall röjt, bäddat rent och dammsugit i mr x rum. Tog även en dust med nya svarta soffan som var full i katthår.  Svart var kanske inte så lyckat val, men nu får vi leva med det. Borde nog skaffa en dammsugare till övervåningen också så att avsugningarna kommer lite tätare.

Ska nu ta en liten vilostund för mr x nämnde något om att ta en övningskörningstur lite senare.

Ha en fin helg alla mina kära vänner!